Влаштування на роботу — це зовсім не проста справа, а ще складніше влитися в новий колектив і закріпитися в ньому.

Отож, пропонуємо вашій увазі основні помилки, які люди роблять, прийшовши на нову роботу.

Коли людину беруть на роботу, про яку він давно мріяв, в перший час буває так, що новачок затримується допізна, так як робота йому дуже подобається чи він хоче справити враження на боса. Але затримуючись на робочому місці надовго і присвячуючи всього себе улюбленій справі, можна дуже швидко перегоріти, і улюблена робота перетвориться на щоденні муки. Крім того, можна справити враження, що з роботою ви не справляєтеся.

Боїтеся попросити. Ніколи не бійтеся просити про допомогу, якщо вона вам дійсно потрібна, і ви не знаєте, як вчинити. Кожен відчує себе ніяково в такій ситуації, але буде набагато краще, якщо ви порадитесь з більш досвідченим людиною, ніж зробите помилку, яку потім доведеться виправляти. До того ж прохання — це зовсім не ознака слабкості, а навіть навпаки. Краще поставити запитання і запобігти помилку, ніж потім розгрібати наслідки.

Чекаєте схвалення. В той же час не варто смикати начальника і колектив по кожній дрібниці, потрібно навчитися вирішувати незначні питання і проблеми самостійно. Таким чином зростуть шанси успішно пройти випробувальний термін і зарекомендувати себе як хорошого спеціаліста.

Розповідаєте про важке життя. Нового колективу зовсім не варто слухати від новачка в перші дні історії про складне життя, як не вистачає часу, грошей, здоров'я і т. д. Часом подібні розповіді можуть викликати зовсім не співчуття, навпаки, вас почнуть сприймати як ненадійного людини, яка не може розібратися зі своїми проблемами.

Приймаєте критику на свій рахунок. Завжди важливо пам'ятати, що якщо вас критикують, то це зовсім не означає, що хочуть звинуватити у всіх бідах. Критика навіть може допомогти вам стати сильнішою і вирости професійно. Якщо вам вказали на якісь помилки, то не варто сприймати їх на особистий рахунок, а краще запам'ятати і не повторювати їх надалі.

Проводите поділ. Спілкуючись з новим колективом, краще не говорити фрази на кшталт «Як у вас заведено?» або «А з якою метою це роблять?», адже такий поділ на «я» і «ви» створює психологічний бар'єр між новачком і колективом.

Відчуваєте себе вище інших. Зовсім неважливо, яка у нового працівника на посаду, навіть якщо це найвищий пост, слід бути гнучким і відкритим. Справжній профі готовий до будь-яких доручень, нехай вони іноді і не входять до його обов'язків, зрозуміло, в межах розумного. Так легко стати частиною нової команди і не нажити собі ворогів.

Нав'язуєте свої правила. Краще не бути нав'язливим зі своїми ідеями, які можуть здатися дуже важливими і ідеальними, якщо вони чудово працювали на минулому робочому місці. Перш ніж намагатися покращувати виробничий процес, потрібно спочатку ознайомитися з ним як слід.

Не читаєте пошту та чати. Якщо на новій роботі прийнято спілкуватися у чатах, то варто приєднатися до них. Це допоможе налагодити спілкування з новим колективом, особливо в перший час. Так буде легше забезпечити собі зростання, підняти показники, дізнатися колег ближче і запропонувати якісь свої ідеї, поділитися думками.

Створюєте собі занадто комфортні умови. Якщо при влаштуванні на роботу все влаштовує і вже через пару днів хочеться зітхнути з полегшенням, то це не зовсім те, що потрібно. Не варто розслаблятися і розраховувати, що все тут дуже легко, потрібно розвиватися далі, отримувати нові знання, читати і оновлювати те, що ви знаєте. Цікавитися новинами, пов'язаними з професією, відвідувати тренінги, семінари, курси. Якщо є відчуття, що знань недостатньо, то не варто відразу йти і звільнятися, адже все приходить з досвідом, можливо, потрібно просто трохи часу.

За інформацією: https://social.org.ua