Часто молоді люди починають роботу раніше, ніж закінчать навчальний заклад. Для когось першою роботою стає практика, для когось — короткі підробітки. Пошук цікавої роботи для молодого співробітника з потенціалом — це квест з подоланням перешкод.

Знайти роботу для студента просто чи складно?

Найчастіше, всередині ситуації найму молодого фахівця знаходяться дві сторони, бажаючих діаметрально протилежних речей:

Випускник вузу або студент, готовий поєднувати роботу і навчання, хоче застосувати отримані знання на практиці і заробити свої перші гроші.

Роботодавець бажає отримати фахівця і не витрачати сил і грошей на його навчання.

«Нам потрібно працювати, нам ніколи вчити», — стандартна відповідь керівників, у відповідь на пропозицію подивитися молодого, активного, але не маючого реального практичного досвіду роботи кандидата. У свою чергу, молодий спеціаліст має високі очікування від потенційного місця роботи і високо оцінює себе, як працівника, не розуміючи, що це таке «працювати».

Ці гіпотетичні двоє ніколи не зможуть знайти один одного, якщо не змінять свого ставлення до ситуації.

Для будь-якого роботодавця молодий співробітник — це ризик і спокуса одночасно. Хтось вирішується на подібні експерименти з персоналом, хтось воліє утриматися, але кожен роботодавець рано чи пізно приходить до ситуації, коли йому доводиться вирішувати, чи брати на роботу молодого «бійця» чи ні.

При наймі на роботу, при постановці завдань, не враховувалося, що молодий, активний фахівець не любить виконувати монотонні роботи. Для таких фахівців ідеальна проектна робота. Це люди, націлені на швидкий ефект і чіткий результат. Тривале управління процесом і рутинне занурення в процес не для них.

Можливості для роботодавця при прийомі на роботу студентів

Студент — особа, яка активно цікавиться світом, яка має стійку звичку до навчання, а значить ризикує роботодавець, правильно оцінивши кандидата без досвіду роботи, може отримати активного, готового до розвитку співробітника.

Студент — особа, що не має великих матеріальних запитів, а значить роботодавець може отримати парочку недорогих працівників за ціною одного кваліфікованого. Чи будуть ці два інструменти ефективніші, ніж один, що вимагає менше настройки, дізнатися можливо тільки на практиці.

Студент — особа, що звикла здавати сесії, заліки, іспити. Найчастіше не обтяжена сімейством. А значить робота в режимі deadline у такого працівника не буде викликати стійкого негативу.

Студент — особа, швидко зростаюча. А значить, роботодавець може виростити з нього якщо не ідеального, то ефективного співробітника, добре адаптованого до всіх підводних течій на підприємстві. Співробітник, який виріс на підприємстві — лояльний працівник, який терпимо відноситься до тимчасових труднощів.

Студент — особа активна. А отже, навіть якщо він підросте і, отримавши свої робочі навички, покине виростив його роботодавця, він може так чи інакше допомогти, роботодавцю, який дав йому дорогу в життя.

Джерело https://blog.bitrix24.ua/