22.03.2019 | 14:33

Сьогодні професія поліцейського в Україні користується чималим попитом. А в розвинених європейських країнах посідає одне з перших місць в рейтингу найпопулярніших професій серед молоді.

Тому, 21 березня 2019 року  фахівці Іллінецької філії Вінницького обласного центру зайнятості організували професіографічну екскурсію до Іллінецького відділення поліції. У заході взяли участь учні 10 класу Іллінецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та учні 9, 10  та 11 класів Іллінецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3.

Біля відділення поліції на школярів чекала інспектор сектору кадрового забезпечення Гайсинського ВП ГУНП у Вінницькій області – старший лейтенант поліції Інна Гнатуш. Вона підготувала дуже цікаву програму для  юних відвідувачів.

Першим з чиєю професійною діяльність познайомились школярі це з  роботою кінолога. Андрій Висоцький із своєю підопічною вівчаркою продемонстрував навички та вміння  собаки виконувати всі необхідні команди, які можуть знадобитися в процесі пошуку зниклих людей. Після цього старшокласники відвідали штрафний майданчик, де зберігаються оштрафовані авто.

В другій частині зустрічі  школярів запросили до актової зали відділення. Тут їх чекав поліцейський сектору реагування патрульної поліції №4 Іллінецького відділення поліції – сержант Дмитро Гноць. У його біографії є чимало  операцій та досягнень, серед яких – участь в АТО. Завданням Дмитра було продемонструвати спеціальні засоби, які використовуються при затриманні злочинців, а це: дубинка, наручники, каски, легкі та важкі бронежилети. Сержант показав окремо кожний спецзасіб та розповів, як правильно ним користуватися та за яких спецоперацій застосовувати.

Крім того поліцейські розповіли юнакам та дівчатам про можливість вступу до навчальних закладів, які готують спеціалістів для служби в органах поліції України. Йшлось також і про добру фізичну підготовку та складання нормативів новобранців.

Не оминули правоохоронці і тему булінгу, яка сьогодні є дуже актуальною. Були наведені приклади та які міри відповідальності застосовуються у таких випадках. Учні ставили запитання та отримували конструктивні відповіді.