17 травня 2016 року у місті Вінниця відбулось офіційне відкриття проекту «Програма розвитку підприємництва та самозайнятості внутрішньо переміщених осіб «НОВИЙ СТАРТ».
Участь у засіданні круглого столу з питань інтеграції та працевлаштування вимушених переселенців на Вінниччині взяли: в.о. директора Вінницького обласного центру зайнятості – Світлана Аляб’єва, директор Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА - Наталя Заболотна, Надзвичайний та Повноважний Посол Литовської Республіки в Україні – Маріус Януконіс, член Правління ВОПО «Джерело надії» - Максим Студілко та представники громадських організацій.
Представники громадських організацій, які активно опікуються проблемами внутрішньо переміщених осіб, з трьох обласних центрів зібралися у Вінниці для обговорення поточної ситуації щодо захисту прав вимушених переселенців у країні та розробки спільної стратегії розвитку бізнес-активності на 2016-2017 роки.
З квітня 2016 року громадська організація «Фундація прав людини» (Київ), разом з ГО «Джерело надії» у Вінницькій області розпочали проект «НОВИЙ СТАРТ», що реалізується у Вінницькій, Львівській та Запорізький областях.
Метою проекту є посилення бізнес-активності внутрішньо переміщених осіб та підвищення професіоналізму у правозахисті лідерів громадських об’єднань людей з проблемами працевлаштування у новому місці перебування.
Учасники програми сформують правозахисну мережу з локальними осередками в кожній області, де діятиме програма правозахисту, та будуть працювати над підвищенням рівня бізнес-активності внутрішньо переміщених осіб. Після проходження тренінгів шість найбільш успішних бізнес-планів будуть профінансовані Литовським урядом. Середня вартість однієї бізнес-пропозиції має складати не більше 1 000 євро.
Інновацією проекту є фокус у навчанні на силу соціальних медіа-ресурсів та розвитку бізнесу в режимі онлайн. В останній день зустрічі у Вінниці учасники матимуть можливість долучитися до практичного тренінгу по роботі з Youtube, а саме: як грамотно та просто знімати рекламне відео; як використовувати соціальну мережу Facebook у практичних завданнях для розвитку бізнесу. Кожен учасник поїде додому з повністю розробленою стратегію адвокаційної кампанії, яку можна буде впроваджувати до осені 2016 року.