оп
15.04.2019 | 15:25

Що впливає на професійне самовизначення сучасної учнівської молоді? Хто є їхніми радниками?

Спілкуючись зі старшокласниками, профконсультанти служби зайнятості доходять висновку, що професійний вибір учнів залежить від низки факторів, а саме: інтересів і вподобань самих учнів, думки батьків та референтних осіб тощо. Проте суттєві корективи у цей процес вносять результати ЗНО, бажання вчитися у популярних містах та ВУЗах, мрії оволодіти трендовою професією. Водночас значна кількість учнів старших класів не знають, ким хочуть працювати в майбутньому, або сумніваються у своєму виборі.

Проведення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді є надзвичайно важливою і пріоритетною. Так, 12 квітня профконсультант Тростянецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості      Олеся Дячук провела «Урок реального трудового життя» для учнів 9 і 11 класів Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст. та 8-11 класів Оляницької СЗШ І-ІІІ ст. Старшокласники активно обговорювали умови оптимального вибору професії та познайомилися з електронним сервісом Державної служби зайнятості - профдіагностичною платформою «Моя професія: консультаційна мережа».

Учні дізналися про можливість безкоштовного профдіагностичного тестування в дистанційному режимі на  http://test.myprofession.com.ua, у результаті якого кожен може отримати комплексний звіт про професії, що найбільше підходять особі згідно її професійних інтересів, здібностей та психологічних схильностей.

Кожна подібна зустріч дає розуміння, наскільки учні потребують допомоги у професійному самовизначенні. Якісна профорієнтація дозволяє уникнути невдалих спроб при виборі професії та сприяє успішній самореалізації.