15.10.2020 | 09:48

12 жовтня 2020 року на базі Ладижинського навчально-виховного комплексу №1 відбувся методичний семінар з питань підвищення рівня обізнаності до сучасних підходів профорієнтаційної роботи та розвитку кар’єри. На заході соціальних педагогів знайомили із комплексом соціальних послуг у сфері профорієнтації, які надає державна служба зайнятості.

«В умовах сьогодення, - розпочала свою розмову директор Ладижинської міської філії Марія Колотило, - важко переоцінити значення профорієнтаційної діяльності, у тому числі із учнівською молоддю, адже превентивна робота – одна із важливих складових успіху в подоланні безробіття у майбутньому. Професійна орієнтація здійснюється у рамках реалізації державної політики зайнятості населення відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» та спрямована на створення умов для реалізації конституційних прав громадян на вільний розвиток особистості, вибір професії та роду трудової діяльності; сприяння досягненню балансу між професійними якостями  людини і потребами ринку праці».

Оксана Попель, начальник сектору з активної підтримки безробітних розповіла, що робота з молоддю постійно удосконалюється і набуває нового змісту. Державна служба зайнятості працює в новому форматі: з використанням сучасних технологій, унікальних методик професійної спрямованості та організації кар’єри, мотивації до успіху. Професійна орієнтація є стратегією раннього втручання у вибір дитини і сприяє здійсненню свідомого освітнього напряму.

Представники служби зайнятості надали інформацію про сучасні сервіси та новітні технології у профорієнтаційній роботі з населенням, про те, що отримати послуги з професійного визначення можна дистанційно, без відвідування центру зайнятості. Мова йшла також про стан роботи з молодими людьми в місті в умовах карантину, про надання індивідуальних та групових послуг в режимі онлайн. Було зауважено, що робота служби зайнятості з професійної орієнтації у 2020 році спрямована на доросле населення і безробітну молодь та надання методичної допомоги педагогам в питаннях професійного визначення школярів.

Також з учасниками заходу були проведені перемовини щодо сприяння онлайн-опитування старшокласників стосовно їх професійного самовизначення та факторів, які на нього впливають.