29.02.2016 | 16:44

З метою модернізації та розвитку Служби зайнятості як сервісної установи сучасного формату з клієнтоцентрованим підходом щодо обслуговування шукачів роботи та роботодавців відповідно до їх потреб та у зв’язку з реформуванням сфери зайнятості в Україні 29 лютого 2016 року в Чечельницькому районному центрі зайнятості відбулось засідання «Круглого столу» із соціальними партнерами на тему: «Стратегія модернізації та розвитку державної служби зайнятості на 2016-2020рр.».

В заході взяли участь директор Чечельницького районного центру зайнятості Олена Котенко, начальник управління праці та соціального захисту населення Чечельницької РДА Станіслав Мартинюк, начальник управління Пенсійного фонду у Чечельницькому районі Людмила Іванова, директор Чечельницького районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Тетяна Фаренюк, керуюча справами виконавчого апарату районної ради Ганна Лисенко та начальник відділу взаємодії з роботодавцями Наталія Істратова.

Директор центру зайнятості зазначила «Сучасна ситуація в країні та на ринку праці потребує невідкладного реформування державного управління в сфері зайнятості. Для цього Державна служба зайнятості на етапі своєї модернізації активно використовує міжнародний досвід країн ЄС».

За допомогою слайдів вона розповіла про основні напрями реалізації стратегії модернізації та розвитку державної служби зайнятості на 2016-2020р.р. та зазначила, що передумовою модернізації Служби також є потреба в: удосконаленні механізмів отримання повної та достовірної інформації про попит на робочу силу на ринку праці та стимулювання роботодавців до створення та збереження робочих місць; провадженні нових підходів щодо повернення шукачів роботи до активної зайнятості, розвитку комунікацій між учасниками ринку праці (центрами зайнятості, роботодавцями, освітніми закладами (установами), суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, представниками громадських організацій).

В умовах реформування місцевого самоврядування та децентралізації влади в Україні, перед Службою стоїть питання оперативного реагування на виклики локальних ринків праці, розвитку кадрового, фінансового, інфраструктурного потенціалу та ресурсів на новій територіальній основі з урахуванням створення громад. Результатом реалізації Стратегії стане перетворення Служби у сучасну сервісну службу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості.

Крім того, буде забезпечено: актуалізацію технології надання послуг клієнтам, запровадження нових методів роботи Служби, що відповідають потреба клієнта та забезпечують доступ до послуг Служби; покращення доступності послуг Служби; збільшення чисельності шукачів роботи та роботодавців, які отримуватимуть послуги Служби; забезпечення оперативного працевлаштування шукачів роботи та зменшення тривалості пошуку роботи та обсягів довгострокового безробіття; розширення бази вакансій Служби; збільшення частки витрат, що спрямовуються на реалізацію заходів активної політики зайнятості в загальних витратах; підвищення результативності взаємодії Служби із роботодавцями та суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні.

До дискусії щодо модернізації та розвитку державної служби зайнятості долучилися всі учасники «Круглого столу».

По завершенню засідання було розроблено спільні рекомендації, які сприятимуть послідовній та систематичній роботі в напрямку реформування служби зайнятості, всім учасникам роздали роздаткові матеріали та іміджеву продукцію служби зайнятості.