04.03.2019 | 16:20

Іллінецька районна філія Вінницького обласного центру зайнятості організувала масовий захід – проект «Місто економічних професій» для учнів випускних класів загальноосвітніх шкіл району, ініціатором якого став Донецький національний університет, що продовжує свій життєвий, освітній та науковий шлях у м. Вінниці.

Презентували свій навчальний заклад представники економічного факультету – доцент кафедри обліку і аудиту Олена Поліщук та доцент кафедри підприємництва, корпоративної та просторової економіки Вікторія Клочковська, а також велика команда студентів з різних курсів  цього університету.

Мета проекту – надання можливості кожному реалізувати свій потенціал та спробувати власні сили при виборі майбутньої професії.

Захід проводився в двох опорних школах Іллінецької та Дашівської об’єднаних територіальних громад: у Дашівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів для учнів 9, 10 та 11 класів та у Навчально-виховному комплексі «Іллінецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №2» для учнів 10 та 11 класів. Загалом участь у заходах взяли 166 учнів.

Проект здійснювався в два етапи. На першому етапі було продемонстровано презентацію Донецького національного університету. Зі слів Олени Поліщук стало зрозуміло, що цей навчальний заклад є потужним науково-освітнім комплексом ІV рівня акредитації. Він є класичним університетом, у якому здійснюється підготовка фахівців природничого, гуманітарного та економічного профілів.

«Донецький національний університет підтримує зв’язки з більш ніж 70 університетами світу, є членом Асоціації університетів Європи, учасником чисельних Європейських наукових і освітніх програм, організатором і учасником багатьох міжнародних конференцій. Головною метою діяльності університету є підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних забезпечити стабільний прогресивний розвиток економіки та суспільства», - зазначила В.Клочковська.

Далі доценти представили професії економічного профілю, які входять в ТОП 20 найбільш потрібних професій в Україні за останній рік (за даними інтернет ресурсів). Це: маркетолог, бізнес-аналітик, фінансист, бухгалтер, підприємець, економіст-міжнародник, менеджер та ніші.

Другий етап проекту проходив у формі квесту, де кожному бажаючому учаснику потрібно було зареєструватися та отримати Щоденник саморозвитку. Далі учні проходили різні локації на власний вибір із запропонованих дев’яти  професій та отримували завдання. Пройшовши випробування, учні отримували відмітки у Щоденнику про відповідні нахили та здібності. Поки одні учасники проекту опановували професії, інші мали можливість поспілкуватися із представниками факультету щодо вступної кампанії, ознайомитися із освітніми програмами, зробити пам’ятні фото в облаштованих фотозонах.

Учнівському захопленню від таких форм і змісту заходу не було меж. Правду кажуть, що приємно слухати мудрих людей, однак удвічі приємніше, коли стверджуєш свою ініціативність, креативність та всебічну обізнаність в царстві різних наук.