оп
25.07.2019 | 15:06

Державна служба зайнятості виконує соціальну функцію і працює з усіма категоріями громадян, розкриваючи для них можливості легальної зайнятості.

Проте не всі, хто звертається до служби зайнятості, потребують розвитку кар’єри та просування «службовими сходами». Іноді особа потребує лише нового працевлаштування без додаткового витрачання власного часу на теоретичний професійний розвиток, бо в неї такі сімейні чи особисті обставини. Така особа потребує лише супроводу кар’єрного радника при комунікації з потенційним роботодавцем.

Потреби клієнтів вивчали директори філій Вінницького обласного центру зайнятості під час виконання функцій реєстратора.

 

Директор Шаргородської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості Ніна Кушнір, виконуючи функції реєстратора, прийшла до висновку:

«По перше, реєстратор має досконало володіти законодавчою базою.

По друге, кожного дня перед початком прийому клієнтів потрібно переглянути графіки прийому спеціалістів, вакансії з різних джерел, а також інформацію про заходи, які проводяться у центрі зайнятості (тренінги, семінари, ярмарки вакансій, дні відкритих дверей і т.д.).

 По третє, і це, напевно, на мій погляд, найважливіше: кожний клієнт - це особистість, а реєстратор, перш за все, - психолог. Він має бути толерантним, комунікабельним та тактовним, використовувати індивідуальний підхід, намагатись знайти контакт в спілкуванні з шукачем роботи. Щоб дати  можливість клієнту самому усвідомити власну відповідальність за побудову у подальшому своєї кар’єри».

«Застосування нових підходів в обслуговуванні клієнтів служби зайнятості спонукає постійно розвиватися всіх фахівців, аби бути професіоналами. Спілкуючись з жителями району, котрі потрапили на первинний прийом до мене як до реєстратора, почув потреби і перешкоди людей у працевлаштуванні. Не завжди вдається підібрати роботу за місцем проживання, а варіанти роботи за межами – відсутнє належне транспортне сполучення. Вів прийом пані Наталі. Освіта та досвід роботи бухгалтера. Поспілкувавшись - видав направлення на роботу за фахом на ДП «Юрковецький спиртовий завод». Наталя з радістю погодилась на пропозицію роботи.

Отож, щоб вміло координувати фахівців філії, для мене корисно було особисто на практиці освоїти функції реєстратора», - поділився враженнями директор Могилів-Подільської міськрайонної філії Вінницького обласного центру зайнятості Олександр Книр.

Директор Ладижинської міської філії Вінницького центру зайнятості Марія Колотило, яка теж виконувала функції реєстратора, вела прийом клієнтів, з’ясовувала їх потреби, інформувала про послуги та переваги онлайн-сервісу ДСЗ, здійснювала підбір роботи, проводила первинне профілювання, каже так:

«Від професійності реєстратора залежить подальша вмотивованість людини до праці. Реєстратор регулює потоки клієнтів, визначає їхню мету звернення і безробітні мають відчути дружню руку допомоги, надійне плече і бути впевненими в завтрашньому дні.

Результатом всіх активних заходів, які я використовувала у сприянні зайнятості шукачів роботи, стало працевлаштування дев’яти облікових осіб».