29.01.2020 | 10:07

У зв’язку з впровадженням в роботу державної служби зайнятості інституту «Консультант роботодавця» у Вінницькому обласному центрі зайнятості 28 січня 2020 року провели семінар-навчання для начальників відділів взаємодії з роботодавцями та завідувачів секторів взаємодії з роботодавцями відділів надання соціальних послуг Вінницького міського центру зайнятості та філій обласного центру зайнятості.

Відкрила захід директор Вінницького обласного центру зайнятості Галина Скоковська, яка зупинилась на актуальних питаннях та сучасних підходах у діяльності обласної служби зайнятості.

«Нові методи роботи співпраці з роботодавцями – це вимоги часу. Нам необхідно перебудувати свою роботу так, щоб роботодавець відчув переваги співпраці з державною службою зайнятості де найбільша база можливостей по підбору та перенавчанню персоналу. В роботі необхідно бути гнучким, готовим до вдосконалення своїх навиків у спілкуванні з клієнтом служби зайнятості та  обов’язково використовувати елементи рекрутингу, щоб знайти потрібного працівника роботодавцю», - зазначила Галина Скоковська.

Про підсумки роботи обласної служби зайнятості за 2019 рік виступила Аліна Бартиш, заступник директора - начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Вінницького обласного центру зайнятост. Вона також зосередила увагу присутніх на впровадженні Інституту «Консультант роботодавця», це засіб, який сприятиме підвищенню якості та результативності соціальних послуг клієнтам державної служби зайнятості. Задля оперативного задоволення потреб шукачів роботи та роботодавців має бути чітка взаємодія між кар’єрним радником та консультантом роботодавця.

Начальник відділу організації надання послуг роботодавцям Вінницького обласного центру зайнятості Наталія Шишкова висвітлила питання організації роботи за основними напрямками співпраці з роботодавцями. Разом з фахівцями проаналізувала проблемні питання, що виникають під час роботи з роботодавцями, укомплектуванням вакансій, тощо. Більш детально розглянула Концепцію Інституту «Консультант роботодавця», завдання якої полягає у визначенні стратегічних напрямів роботи консультантів роботодавців, для модернізації і розвитку послуг, що надає державна служба зайнятості.