13.12.2018 | 13:44

Для підвищення якості надання послуг та взаємовигідної співпраці з роботодавцями Вінницька обласна служба зайнятості продовжує залучати керівників підприємств та приватних підприємців, які мають найманих працівників, до використання сервісу «Електронний кабінет роботодавця». Завдяки його функціям скорочуються витрати часу на відвідування центру зайнятості та підвищується рівень обслуговування клієнтів під час взаємодії роботодавця із центром зайнятості.

Так, уже сьогодні 2321 роботодавець отримав можливість скористатись новим сервісом служби зайнятості.

«Електронний кабінет надає можливість підприємствам подати звітність до центру зайнятості в режимі он-лайн, переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених службою зайнятості претендентів на роботу, актуальні резюме шукачів роботи та виконати безліч інших функцій»,  - повідомила директор Вінницького обласного центру зайнятості Галина Скоковська.

Станом на 13 грудня 2018 року, за допомогою електронних сервісів роботодавцями подано до обласної служби зайнятості 1576  звітів про потребу в працівниках, з них 1083  вакансії укомплектовані.

Щоб зробити послуги максимально доступними і комфортними для роботодавців фахівці служби зайнятості безпосередньо при відвідуванні підприємств та на семінарах з роботодавцями проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо можливостей інтернет-ресурсу державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище зайнятості», зокрема он-лайн сервісів.

Нагадаємо, що служба зайнятості запровадила та активно використовує і такі електронні сервіси з надання соціальних послуг громадянам як: «Електронна черга», «Електронний кабінет шукача роботи», «Відео-резюме» та платформу для он-лайн профорієнтаційного консультування «Моя професія: консультаційна мережа».