оп
26.07.2019 | 15:28

Спробувати себе у ролі реєстратора  поставила собі за мету директор Вінницького обласного центру зайнятості Галина Скоковська, яка активно брала участь у тренінгах, що організовувались для директорів міського центру зайнятості та філій Вінницького обласного центру зайнятості.

«Знати роботу «фронт-офісу» - це вимоги сучасності та нововведень, впроваджених з початку поточного року у роботі державної служби зайнятості. Інститут кар’єрного радника забезпечує надання послуг без нав’язування.

Я провела первинний прийом громадянина Романа Г., внесла реєстраційні дані, провела профілювання. Молодий хлопець з професійно-технічною освітою має бажання працювати водієм, так як є права, тому отримав направлення на роботу водієм в ПРАТ «Концерн хлібпром». У телефонній розмові з відділом кадрів узгодила кандидата на робоче місце.

Наступним моїм клієнтом була Олена М., яка шукає роботу агента з туризму. У розмові з’ясувалось, що освіта економіста їй не зовсім до душі. Вона має сподівання, що в центрі зайнятості їй допоможуть знайти роботу її мрії.

Після спілкування з клієнтами я переконана, що індивідуальний підхід у роботі з кожним клієнтом, який буде направлений на кінцевий результат – працевлаштування,  забезпечить новий імідж служби зайнятості, як сервісної клієнтоорієнтованої організіції», - зазначає Галина Скоковська.