12.11.2020 | 14:32

З метою забезпечення високої якості обслуговування клієнтів центру зайнятості, працівники Вінницького міського центру зайнятості постійно підвищують свій професійний рівень, зокрема, під час планових  навчань у відділах.

Так, фахівці відділів організації працевлаштування населення і активної підтримки безробітних 11 листопада 2020 року обговорили стандарти організації взаємодії з клієнтами.

Заступник директора-начальник відділу працевлаштування населення Вінницького міського центру зайнятості Світлана Кривенко звернула увагу фахівців на визначення шляхів розв'язання моральних проблем та прийняття найбільш адекватного професійного рішення в етичних питаннях під час спілкування з клієнтами служби зайнятості.

З цікавістю працівники центру зайнятості переглянули наглядний відеоролик «Співбесіда з безробітними клієнтами центру зайнятості», в якому акцентувалася увага на таких важливих правилах спілкування як зустріч клієнта, робота з клієнтом на упередження конфліктних ситуацій тощо.

Здобуті знання та навики знадобляться під час щоденного обслуговування відвідувачів центру зайнятості.