24.07.2019 | 09:18

Директор Тростянецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості Наталія Бенедик про виконання функцій реєстратора каже так:

«Челендж «директор-реєстратор» сприйнято мною з розумінням та певною ностальгією. Відразу згадався час, коли я працювала спеціалістом з працевлаштування на початку своєї кар’єри в державній службі зайнятості. Зміни на ринку праці вимагають нових підходів в обслуговуванні клієнтів. Впровадження Інституту кар’єрного радника направлено на індивідуальну роботу з клієнтом, а результат має бути один – працевлаштування. Для мене, як керівника, важливо «тримати руку на пульсі» і розуміти проблеми, з якими стикаються безробітні Тростянецького району у пошуках роботи. Виконуючи функції реєстратора, я провела кілька прийомів.

Мої клієнти були достатньо вмотивовані. Тому ми разом визначили план дій направлених на працевлаштування.

З відчуттям гордості, що служба зайнятості удосконалюється, завершився мій робочий день».

Директор Чечельницької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості Олена Котенко протягом тижня виконувала функції реєстратора. З кожним громадянином, хто звертався за послугами до служби зайнятості, вона працювала індивідуально. Проводила облік осіб, які шукають роботу; здійснювала первинне профілювання; ознайомлювала з актуальними вакансіями та здійснювала підбір найбільш підходящої для шукача роботи; надавала консультації з питань, які входять до компетенції служби зайнятості.

«Для мене це омріяний досвід роботи. Я спробувала себе в ролі фахівця, який безпосередньо працює з клієнтом. На мою думку, коли директор особисто здійснює прийом та допомагає в пошуку роботи, це сприяє позитивному іміджу як керівника, так і служби зайнятості в цілому. Робота реєстратора та кар’єрного радника кропітка, вона вимагає системності, фаховості, професіоналізму, психологічних навиків та стресостійкості».

 

«Пошук шляхів активізації людського фактору з урахуванням соціально – психологічних особливостей персоналу є одним із вирішальних умов підвищення ефективності діяльності будь якої організації. Нові підходи у роботі, зокрема впровадження інституту кар’єрного радника – це погляд у майбутнє. Імідж служби зайнятості у довірі наших клієнтів до нас як провайдерів на ринку праці. Робота реєстратора має бути тісно пов’язана з усіма відділами філії. Підібрати роботу, у разі її відсутності – спрямувати клієнта до кар’єрного радника, провести профілювання, визначити вмотивованість людини до праці, разом з відділом взаємодії з роботодавцями підшукувати людині інші вакансії – все це має працювати злагоджено. Мій досвід виконання функцій реєстратора лише на користь в організації роботи колективу», – так каже директор Тульчинської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості Лідія Малюта.